We leven in gekke tijden...

Huisjes die glimmen en ramen die volop schitteren. Iedereen lijkt de zogenaamde 'Coronavakantie' aan te grijpen voor een grondige lenteschoonmaak van hun kot. Anno 2020 blijkbaar dè nieuwe term voor iets wat in eerdere tijden liefkozend gekend stond als mijn 'stekje' of  'paleisje'. Uiteraard kon ook ik dit niet aan me voorbij laten gaan.
Helaas pindakaas voor mij en mijn kot, zijn huishoudelijke taken helemaal niet aan mij besteed. Een toverfee zou  welkom zijn voor bibi.
Ik heb getwijfeld, ècht waar 😏
Het leek me gewoon heel wat leuker, maar vooral véél interessanter om de onverwacht vrijgekomen uurtjes te spenderen aan een virtuele schoonmaak. Na al die jaren van goede voornemens werd er dus eindelijk eens een keer werk gemaakt van de grondige opfrisbeurt voor de griffel-gifts webshop. Bij dat lijstje goede voornemens, stond overigens ook ergens 'een blog starten' aangevinkt. De aanzet voor een blog is er, de meeste hoekjes van de virtuele winkelruimte zijn ondertussen stofvrij, toch is er nog heel wat  werk aan de winkel. Maar ik heb de tijd aan mezelf, niet dan?

Wat mogen jullie hier verwachten en waarom werd Griffel-Gifts omgetoverd tot Griffel-Tips?
What's in a name... GriffelGiftsTips leek me een beetje langdradig worden en aangezien het hier vooral om tips draait, was dat een duidelijk voor de hand liggende keuze. Op deze maner wordt toch de achterliggende link met Griffel Gifts bewaard.
Al wat er in cadeautjesland te rapen valt, wil ik hier graag delen met jullie. Advies en tips, overgoten met een vleugje actualiteit. Maar ook een woordje uitleg over de verschillende technieken die gebruikt worden bij Griffel-Gifts. Uiteraard ontbreekt ook de vangst van mijn zoektoch naar allerlei cadeautjes waar je blij van wordt, niet.
You name it, we share it.
Heb je vragen of opmerkingen, dan hoor ik het graag. Vind je dit blog leuk, dan is delen en aanbevelen natuurlijk helemaal geweldig!

Reacties

Populaire posts