Meet Kiki & Draco

Mijn hubby is een stoere Antwerp Docker, die in zijn vrije tijd graag 'een balletje gooit' met zijn Geuzen broeders, een vrolijke bende 40+ basketters. Voor de gemiddelde mens is hij misschien behoorlijk imposant van gestalte, maar wanneer mijn reus zijn armen liefdevol om me heen slaat, voel ik me ondanks mijn meter tweeentachtig toch altijd weer even een klein meisje... LOVE IT!
Achter te schermen steunt en stimuleert hij me steeds in mijn zoektocht naar leuke nieuwe spulletjes, maar verder dan dat, is het creatieve bezig zijn niet echt aan hem besteed.

Tot hij enkele weken terug plots met het idee kwam aanzetten om een schattige opbergbox in elkaar te willen steken. De eerlijkheid gebiedt me toe te geven dat ik er eigenlijk niet echt helemaal in geloofde. Hoe kon mijn stoere kerel, die het bovendien vooral over een ontwerp met draken had, daar in godsnaam iets schattigs van maken?
Maar het moet gezegd, het resultaat is VERBLUFFEND!!!
Kiki en Draco zijn zo geweldig dat ik ze tegen alle verwachtingen in, meteen in de webshop gezet heb.


 Proudly present Kiki en Draco !

De inspiratie voor Draco, werd gehaald bij onze Japanse Akita Kaida, wat in het Japans 'klein draakje' betekent, vandaar ook de overwegend oranje, goud gele kleur. Voor Kiki de magische eenhoorn, ging hij het dan weer zoeken in de leefwereld van zijn kleine oogappeltje, mijn vierjarig metekindje die volop in de roze en glitterfase zit.

De kistjes zijn verkrijgbaar in twee formaten, zijn handgeschilderd  en afgewerkt met een kraswerende meubelvernis. Kiki heeft vooraan een regenboogwolkje, regenboogvleugels aan de zijkant en een vrolijke paardenstaart achteraan. Draco draagt een stoere gouden naamketting, heeft grote sterke vleugels aan de zijkant en een echte drakenstaart achteraan.
De binnenzijde en onderkant blijven blanco.



Met het oog op de naderende vakantie en de coronaverveling  worden ze zowel in de afgewerkte versie, als in een DIY pakket aangeboden. Het DIY pakket bevat een blanco kist waarop in fijne lijnen de snoetjes van deze leukerds gegraveerd worden, zodat je perfect de houten vormen kan positioneren eens je ze een vrolijke kleur gegeven hebt. Natuurlijk wordt het dan ook geen Kiki of Draco, maar prijkt jouw eigen naam op de wolk of stoere gouden ketting. Omdat we je creativiteit niet willen beperken, leveren we geen verf mee, zodat je helemaal zelf je kleurenpallet kan bepalen!



Ben je fan? Dan heb ik goed nieuws, ten huize Griffel-Gifts  huppelen namelijk nog meer mete- en petekindjes rond. De collectie moet dus wel uitgebreid worden met op z'n minst nog een Chacha en Wacky model... Hebben jullie leuke ideetjes voor deze laatste twee? Dan vernemen we het graag en natuurlijk zijn we ook reuzebenieuwd naar de resultaten van de doe het zelvers! We zien deze graag verschijnen op onze FB pagina!
Volgen jullie ons trouwens al op instagram?

Reacties

Populaire posts