Instant happiness

Even heb ik getwijfeld om een 'instant happiness' label toe te voegen. Want dat gevoel had ik vanmorgen meteen voor de rest van de dag!



Heel misschien, wanneer ik me meer op commerciële massaproductie zou richten, zou Griffel-Gifts
veel hoger scoren in het  Google rankingssysteem. Mensen die me kennen, weten echter dat dit  niet mijn grootste betrachting is.
Blij worden van klanten die op hun beurt blij zijn omdat hun cadeautje zo in de smaak valt, waardoor ook de feestvarkens blij zijn, dàt is waar het om draait! Dat ik daardoor soms langer  dan voorzien met de afwerking van een bestelling bezig ben, deert me niet. Af en toe adviseer ik mensen wel eens andere dingen  dan datgene wat ze in eerste instantie voor ogen hebben, zèlfs wanneer mijn advies goedkoper uitvalt dan wat ze oorspronkelijk willen bestellen.

Zo ook een klantje eerder deze week, ik adviseerde haar het sublikussen omdat het me beter leek dan wat ze voor ogen had. Niet helemaal overtuigd, vertrouwde ze toch op mijn advies.
Het cadeautje zou vandaag afgegeven worden, dus toen ik vanmorgen haar nummer op mijn gsm zag verschijnen, sloeg de paniek even toe. Spellingfout of datum verkeerd, zijn dan de eerste dingen die in me opkomen. Maar neen hoor, ze was gewoon zo blij omdat de jubilarissen helemaal in de wolken waren over het cadeautje, dat ze me dit toch even wilde laten weten... Making people happy... Kijk, dàt is nu wat ik wil bereiken met mijn gepersonaliseerde cadeautjes!



Cadeautjes geven, draait niet nu éénmaal niet om hoeveel iets wel of niet kost, maar om het gevoel dat het geschenk opwekt!

Reacties

Populaire posts